Boek: ‘Moe, ik kan een salto!’ – Autobiografie Aad van Toor

Boek: ‘Moe, ik kan een salto!’ – Autobiografie Aad van Toor
500 bladzijde tellende autobiografie – 28 juni 2017

Belofte maakt schuld
In 2003 begon ik aan mijn autobiografie. Door mijn ziekte en andere gebeurtenissen is het schrijven daarvan op een heel laag pitje komen te staan. Anderhalf jaar geleden heb ik de draad opgepakt en ben weer gemotiveerd gaan schrijven.

De afgelopen jaren heb ik heel veel keer de vraag gekregen: ‘Wanneer is het boek klaar?’ Die vraag beantwoorde ik dan meestal met: ‘Ik ben ermee bezig maar wanneer het uitkomt kan ik nog niet zeggen. Maar ik beloof dat het boek er komt’. Nu, na 14 jaar, kan ik die belofte eindelijk inlossen; Het 500 bladzijde tellende boek ‘Moe, ik kan een salto!’ is klaar!

Het is een hele klus geweest en het was af en toe heel diep graven in mijn geheugen. Leuke dingen, minder leuke dingen, spannende en emotionele gebeurtenissen komen allemaal aan bod.

Natuurlijk lees je ook over de vele belevenissen uit mijn acrobaten periode met ‘The Crocksons’ en wat ik allemaal heb meegemaakt tijdens de opnamen van de Bassie en Adriaan-series. Ook geef ik antwoord op vragen die ik nooit eerder heb beantwoord. Alle bestanden zijn nu naar de drukker en eind juni is het boek leverbaar.

Veel leesplezier!
Aad van Toor

Wil je er zeker van zijn dat je een exemplaar uit de eerste druk bemachtigd? Dan kan je deze autobiografie nu al bestellen hier in de webshop. Het boek ontvang je dan (onder voorbehoud) 28 juni thuis.

€ 19,95 (Totaalprijs, excl. verzendkosten)
Leverbaar vanaf 28 juni 2017

Bron: Adriaan-homepage-webshop.nl (04-06-2017)

Zie ook:
Boek: Allememaggies! – Belevenissen van een variétéartiest – Bas van Toor
Beleef deze zomervakantie de wereld van Bassie & Adriaan tijdens de tentoonstelling: ‘Bassie & Adriaan – Voor Alle Fans’


Volg Kermis.wordpress.com op en

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Geef een reactie

