Foire aux Maneges Lille 26 maart t/m 24 april 2016

Foire aux Maneges Lille 26 maart t/m 24 april 2016:
Kermis Lille 2016

Datum: 26 maart t/m 24 april
Locatie: Champ de Mars
Facebook: www.facebook.com/foireauxmanegesdelille

Attracties o.a.:
– Universal Skooter (Delannoy)
– American Skooter (Delannoy)
– Le Mistral (Calain)
– Sphinx
– Palais du Rire (Chambert)
– New Dance (Masson)
– Shaker (Mathieu)
– Vertical limit (Bailet)
– Freak Out (Delaporte)
– Maxi Jumping (Bigolet)
– Magic Gliss (Caron)
– Le Monde De Jurassic Park 3D
– Royal Baby
– Baby Réaction
– Nous Les Jeunes
– Magic world
– 1001 Pattes
– Euro Minos
– L’échangeur
– Les Jeunes Tourquennois
– Mini Pous-Pouss
– Trampolines

Bron: Kermisclub.nl Organizer (13-03-2016)

Volg Kermis.wordpress.com op en

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Geef een reactie

