Dag 04 Themepark.nl goes Denemarken Bonbon-Land & Terugreis

Dag 04 27 augustus 2006 Themepark.nl goes Denemarken Bonbon-Land & Terugreis :

Zondag : Om 06.45 ging de wekker alweer, snel aangekleed etc. en daarna naar de ontbijtzaal van het hotel want om 08.30 zou de bus alweer vertrekken naar Bonbon-Land. Op weg daarheen nog snel een rondje busbingo. Wat een raar leuk en grappig park is dit zeg, dit komt met name door de soms vreemde theming van het park. In ieder geval heb ik me ook hie wel vermaakt. De afspraak was dat we rond half 5 weer bij de bus moesten zijn maar aan het eind van de middag werd het zulk slecht weer dat ik met andere tp-ers zeker 1,5 uur heb gescholen in een houten huisje in het cowboydorpje voor de hoosbuien die uit de lucht kwamen. De bliksem zorgde er ook nog voor dat de electriciteit uitviel in het park.


Eigen foto


Eigen foto


Eigen foto


Foto : Biggles

Rond 16.00 was het even droog waarna we besloten om richting bus te gaan waar inmiddels ook al anderen waren. Zodoende vertrokken we dus iets eerder naar de boot om de 45 minuten durende overtocht van Rødby Færge (DK) naar Puttgarden (D) te maken. Bij aankomst bij de ferry moesten we nog even wachten tot de boot van 17.45 voordat we de overtocht gingen maken. Onderweg naar Hengelo (chauffeurswissel) weer dvd’s gekeken waaronder Sjakie en de chocoladefabriek en natuurlijk Bob Ross. Rond een uurtje of 02.00 uur kwamen we aan in Hengelo waarna het nog een klein uurtje was naar station Amersfoort Schothorst. Na uitgestapt te zijn en verschillende mensen gedag te hebben gezegd vertrok ik iets voor half 4 naar huis waar ik om 04.20 aankwam. Ik geloof dat ik pas om 06.30 ging slapen maar voor maandag had ik dan ook geen wekker gezet. Aan souvenirs heb ik tijdens deze trip slechts een sweater en een t-shirt gekocht van Tivoli Gardens meer niet.

Meer verslagen en foto’s van de laatste dag op Themepark.nl

Website Bonbon-Land : www.bonbonland.dk

Midas, Sterlet, Stephanie, Birgit, SiR_ScrooB, ArcovandenBroek, RoelerMF, Markie81, Anouk, Philosopher, KwiKKie, Biggles, Blaaskaak, Luna, Scorpy27, Fixma, Superwomen, Powermage, Chimeara, Donkey, FRANK, Rollie, Coasterbob, Marike, ropo, Willie, Joris, Coastermama, remier, HenkK, Debje, Betamacx, Fox en Disneyfreak bedankt allemaal voor een paar geweldig gezellige dagen in en om de prachtige  stad Kopenhagen in geweldige parken, ik heb echt ervan genoten en het enorm naar mijn zin gehad; zou zo weer terugwillen. Deze trip zal ik niet snel vergeten!

Het was mijn eerste meerdaagse tp-trip en wat mij betreft is het zeker voor herhaling vatbaar, nooit geweten dat dit zo gezellig kon zijn. Midas en Hellen jullie hebben deze trip perfect georganiseerd. Volgende keer ben ik weer bij! 😀

Geef een reactie

