Disneyland Resort Parijs 28 t/m 30 april 2006 03

Disneyland Resort Parijs 28 t/m 30 april 2006 Dag 03

°o° Zondag 30 april 2006 :

De laatste dag alweer; ook vandaag ging de wekker weer om 06.30 uur en zaten we om 07.00 uur alweer aan het ontbijt. Mijn oom wilde uiterlijk om 18.00 uur weer thuis zijn dus een lange Disneydag zou dit niet worden, gelukkig ging het “Disneyland Park” al om 09.00 uur open. Na het ontbijt snel alle spullen alvast weer naar de auto gebracht en de kamersleutel ingeleverd en om 09.00 uur waren we dus in het park.

Hier nogmaals “Buzz Lightyear Laserblast”gedaan en daarna nog wat rondgelopen en foto’s gemaakt alvorens we rond 10.30 weer langzaam richting de uitgang gingen. Nog wat inkopen gedaan in “Disney Village” en daarna naar de auto waarmee we om 11.15 wegreden bij “Sequoia Lodge”. Om 16.30 werd ik vervolgens weer afgezet in Haarlem.

Hieronder een aantal foto’s van de laatste dag :


Handafdruk Bruce Willis bij Planet Hollywood in Disney Village


Buzz Lightyear

Ik kijk nu terug op een fantastisch weekend, alhoewel ik het wat kort vond, mijn volgende Disneyland bezoek zal zeker geen 14 jaar meer op zich laten wachten. Sterker nog, de eerste plannen voor een nieuw bezoek zijn alweer zo’n beetje in de maak; hopelijk dit keer in in combinatie met een bezoek aan Parijs en/of Parc Astrix en wat mij betreft komen er nog veel meer Disneylandbezoekjes.
Disneyland : The Happiest Place on Earth ! °o°

Geef een reactie

