Wie zit er achter deze web-log ?

Wat over mezelf :

Naam : Martin V.
Leeftijd : 36 jaar ( 01 september 1971)
Woonplaats : Haarlem (heb een appartement in een oud kerkgebouw op de grens van Haarlem en Aerdenhout)
Beroep : Sinds november 1996 Algemeen Assistent bij een TV Productiemaatschappij
Familie : Enigskind*; mijn vader is overleden aan kanker op 29 januari 1979 (34jr.) en mijn moeder ten gevolge van een hersenbloeding op 11 oktober 2001 (54jr.) (*Niet helemaal waar; mijn broertje is echter een paar uur na zijn geboorte gestorven)
Geloof : Geen
Status : Verliefd/Verloofd/Getrouwd ? Niets van dit alles


Handicap : Heb vanaf mijn geboorte (3 maanden te vroeg) door zuurstofgebrek een lichamelijke handicap in de vorm van een lichte spasme (spastische diplegie). Hierdoor zit ik sinds mijn 16de in een rolstoel. Verder draag ik vanaf mijn 6de jaar 2 hoortoestellen i.v.m. slechthorendheid wat een van de andere gevolgen is geweest van het zuurstofgebrek.
Vervoer : Een zilvergrijze Hyundai Accent 1.3 GL (december 2004), een Quickie 2 MSA en een rollator.
Huisdier : 1 kat van 13 jaar, Rambo genaamd :

Hobby’s : O.a. Internet, Kermis, Pretparken, Disney, Films kijken, Madonna, Musicals,Theater, Vakantie, Concerten bijwonen.

Klik hier voor mijn andere, persoonlijke, web-log

Laatste wijziging : 20-05-2008.

56 Reacties to “Wie zit er achter deze web-log ?”

  1. lin Says:

    heyy hey thanx!! jij hebt ook een leuke log liefsz lin

  2. Mick Says:

    Elke keer…
    elke keer weer…
    Geniet ik ervan om op deze site te mogen rond te kijken!
    Knap dat je jezelf er zo doorheen slaat…
    Je ouders alllebei dood… En je broertje….
    Toch lukt het je om deze site bij t houden en steeds mij weer op de hoote te stellen…

    Respect… Dat heb ik zeer zeker voor je !

    Groetjes!

  3. maarten Says:

    erg leuke log heb jij hier.

  4. jeffer Says:

    halo ik wonin hoofdrep maar ik kan kikz vinden over hofdorep ze kermis hoor
    😦 😦 😦 😦 😦 😦 😦 😦 😦

  5. Cees Says:

    Een erge leuke site die ik regelmatig bezoek. Nig bedankt voor jou’n reactie.

  6. Robert Says:

    Kijk ook eens op DagjeWegPrikbord.NL

    http://www.dagjewegprikbord.nl/index.php/topic,1647.0.html

  7. Pieter Says:

    Hé martin,

    Zomaar een berichtje van mij, ff reageren op je weblog.
    Super leuk:-) Ik kwam op je log toen ik via google opzoek was naar de nieuwe uitbreiding/toevoeging van het sprookje van vrouw holle in de efteling.
    Ga je ook zelf kijken in de (winter) efteling dit jaar??

    Groet Pieter

  8. Katinka Says:

    Hey Martin,
    Nogmaals een ontzettende goede site voor alles wat je wilt weten over kermisen! Dat je het ook steeds bijhoudt niet te geloven wat een werk moet dat zijn, veel succes in de toekomst en ga zo door!

    Groeten Katinka

  9. Katinka Says:

    Hey Martin,
    Nogmaals een ontzettende goede site voor alles wat je wilt weten over kermisen! Dat je het ook steeds bijhoudt niet te geloven wat een werk moet dat zijn, veel succes in de toekomst en ga zo door!

    Groeten Katinka

  10. Katinka Says:

    Hey Martin,
    Nogmaals een ontzettende goede site voor alles wat je wilt weten over kermisen! Dat je het ook steeds bijhoudt niet te geloven wat een werk moet dat zijn, veel succes in de toekomst en ga zo door!

    Groeten Katinka

  11. Katinka Says:

    Hey Martin,
    Nogmaals een ontzettende goede site voor alles wat je wilt weten over kermisen! Dat je het ook steeds bijhoudt niet te geloven wat een werk moet dat zijn, veel succes in de toekomst en ga zo door!

    Groeten Katinka

  12. W.BANNINK Says:

    hallo
    mooie side man.
    wij hebben vroeger ook op de reis gezeten,ben nu tegenwoordig vrachtwagenchauffeur.
    ik mis het wel maar zou wel weer de reis opwillen,ach je weet maar nooit he.
    groeten wout uit rheden

  13. ASOK Says:

    HE MARTIN DE GROETTEN UIT SURINAME IKHEB BEELANSTELLING IN EEN PAAR GOEDKOPE KERMIS SPULLEN KAN JE MY HELPEN. TANG BOENG.

  14. ASOK Says:

    HE MARTIN DE GROETTEN UIT SURINAME IKHEB BEELANSTELLING IN EEN PAAR GOEDKOPE KERMIS SPULLEN KAN JE MY HELPEN. TANG BOENG.

  15. ASOK Says:

    HE MARTIN DE GROETTEN UIT SURINAME IKHEB BEELANSTELLING IN EEN PAAR GOEDKOPE KERMIS SPULLEN KAN JE MY HELPEN. TANG BOENG.

  16. robin bouwknegt Says:

    wij zijn op zoek naar ramon barbieri maar kunnen hem niet vinden ..kun jij ons helpen?

  17. robin bouwknegt Says:

    wij zijn op zoek naar ramon barbieri maar kunnen hem niet vinden ..kun jij ons helpen?

  18. robin bouwknegt Says:

    wij zijn op zoek naar ramon barbieri maar kunnen hem niet vinden ..kun jij ons helpen?

  19. robin bouwknegt Says:

    wij zijn op zoek naar ramon barbieri maar kunnen hem niet vinden ..kun jij ons helpen?

  20. robin bouwknegt Says:

    wij zijn op zoek naar ramon barbieri maar kunnen hem niet vinden ..kun jij ons helpen?

  21. robin bouwknegt Says:

    wij zijn op zoek naar ramon barbieri maar kunnen hem niet vinden ..kun jij ons helpen?

  22. Annemarie Says:

    Ben op zoek naar een jongen die bij de spin stond in Hilvarenbeek op de kermis.Hij werkt daar. Heb hem gister avond gesproken was erg gezellig. Zou meer over hem willen weten maar kan hem niet via een andere site vinden. Hij komt uit Dongen en is 25 jaar.
    Groeten Annemarie

  23. mandy Says:

    hee leuke site heb je was op zoek naar de kermis groningen om te kijken of er ook fotos zijn gemaakt of films maar kon niks vinden wel kwam ik op site terecht en kwam de snowjet tegen dit is een leuke atractie en de fam van veen is ook een leuke fam en dat me vader er werkt is ook heel leuk

  24. Suzanne Says:

    hee Martin, wat leuke site ik ben gek op kermis en op Disney!
    Ik koop mijn spullen bij toybarn misschien iets voor jou?
    Is ook gewoon leuk om te kijken.
    Komen er dit jaar nog nieuwe attractie op de kermis?
    Groetjes
    Suus

  25. Anoniem Says:

    kut

  26. kimberly dijkstra Says:

    hey ik wil graag weten of er ook een bekend iemand op de kermis komt dit jaar

  27. jan Says:

    hallo heeft u foto,s van kermis denhelder van 5 july of film

  28. a.wouters Says:

    hoi martin wij houden ontzettend
    veel van kermissen en pretparken
    dus bij deze wilden even reageren
    je hebt een mooie site dus wij hopen dat we in de toekomst nog meer van je kunnen verwachten
    mocht je deze mail ontvangen mail dan even terug

  29. joke schrijver reuvers Says:

    Hallo Martien
    Ik denk, weet bijna wwel zeker dat wij familie zijn, mijn vader was GERRIT REUVERS ,zoon van Antoon Reuvers en Pietje Verhoeven.jou(over)GROOTMOEDER tante CAROLINA was een zus van mijn opa Reuvers Je hebt een mooie side ik hoop eeen reactie van je te krijgen groetjes van joke

  30. peter hinzen Says:

    hallo martien het is toch geweldig wat je doet en met omstandig heden die heb daar zet ik mijn pet voor af geweldig ga zo door hoop dat je nog lang plezier in heb veel succes verder groetjes van peter hinzen

  31. Lieve Hoeyberghs Says:

    Bijzonder uitgebreide site. Super overzichtelijk.

    Ik zou een zoekertje willen plaatsen….

    PS Ik ben op zoek naar foorkramers die zich willen laten fotograferen. Ik volg een opleiding aan St

    Lucas Gent, 3de jaar digitale fotografie. Mochten er foorkramers zijn die zich willen laten fotograferen zou ik hen graag uit nodigen mij te contacteren. De foto’s worden getoond op de eindejaarstentoonstelling te Gent Zwartezusterstraat.
    Het mag tijdens hun werkzaamheden zijn op de foor, de voorbereidingen, de woonwagens.

  32. hodamuraat Says:

    heloo hoda goed kermis hoda goed leiuk ja

  33. hodamuraat Says:

    hoda lloove kermis goed love goe ,mpoet mooooooooooooooooooooi mooooooooooooooooooi kus kerims spen hoda kemirs mo9et veghel hoda veghel kermis man man

  34. Marc Says:

    Hoi Leuke site! Waar ik benieuwd naar ben: Heeft de familie Por – Bakker (bekend van de Action Rider) een eigen site ofzo ?

  35. C.H. Says:

    Beste website beheerder,

    Graag wil ik doorgeven dat er op 4 april 2014 geen kermis plaatsvindt in het Amsterdamse Bos. Deze info is incorrect. Graag wil ik u vriendelijk verzoeken om deze informatie van de website af te halen, om verwarring te voorkomen. Bij voorbaat dank.

  36. Nynke de Weert Says:

    Beste beheerder,
    Ter promotie van de Koningskermis in Apeldoorn va. 24 april ben ik op zoek naar foto’s van voorgaande kermissen om daar een FB-page van te maken. Mag ik bij jou een oproep doen om foto’s te sturen naar mij? Mijn adres is: nynke@oranjefeestenapeldoorn.nl
    Super bedankt alvast,
    Nynke de Weert (organisator Koningsdag in Apeldoorn)

  37. Jannie Says:

    Graag even contact met mij opnemen

    Mvg Jannie Booi

    0623214196

  38. Jannie Says:

    Graag even contact met mij opnemen

    Via de mail bedankt !

  39. Baas Bots Says:

    Hij is weer online! De nieuwe Baas Bots https://www.youtube.com/watch?v=qFYcNeXRzlM
    Fijne Kermis!

  40. frank Says:

    kom volgend jaar ook werken bij kermis fm man https://www.facebook.com/kermisfm?fref=ts
    https://www.facebook.com/frank1982cas

  41. jacweerts Says:

    Maak graag gebruik van de site. Helaas klopt de huidige info over het boek “Van de reis” van Jac Weerts niet meer. Via de website “www.jacweerts.nl” kan de juiste informatie over de uitgifte van dit bijzondere boek over kermis en circus worden opgehaald. Zou je het op de site willen aanpassen? Mijn dank is groot!

  42. p westerdijk Says:

    Hallo mag ik je vragen om informatie over een combinatie vrachtauto met woonwagen die vertrekt uit haarlem filmpje 2013 scania is blauw / grijs met acherop de pickup bak een blauwe dieselgenerator de woonwagen die erachter hangt heeft een ronddak en de kleur opstelling wit / bruin weet je misschien welke exploitant dit is?

  43. van rooij j.h.a. Says:

    martijn groetjes en compliment
    joep

  44. Sjoerd Says:

    Hallo Martin,

    In Tilburg is de kermis gisteren weer van start gegaan en wij als KermisFM zijn dan ook druk doende de programmering van onze programma’s rond te krijgen. Voor één van onze programma’s zouden we graag iemand interviewen die zeer actief een website/blog bijhoudt over kermis, zodoende kwam ik bij jou uit. Dit zal naar alle waarschijnlijkheid aanstaande dinsdagavond tussen 20.00 en 21.00u plaatsvinden, live vanaf het piusplein in Tilburg. Mocht je dit leuk vinden, mail me dan even op info@uniekedate.nl. Alvast bedankt!

  45. Lex Diegelmann Says:

    Hallo Martin, leuke site, ik kijk er regelmatig om te kijken of iets komt in de flat waar ik woon en geeft het dan door aan de bewoners via een kleine website. Zo kwam ik uit bij Circus Zanara, in de verwijzing naar de Facebook pagina van het circus ziet een type fout waardoor deze niet werkt. Wat wel werkt is http://www.facebook.com/circuszanzara/ .Ik hoop dat je het niet erg vind dat ik gegevens uit jouw site doorgeef aan bewoners via kameleon020.nl . Ik vermeld wel waar ik die gegevens vandaan haal met een verwijzing naar je site.
    Met vriendelijke groet, Lex Diegelmann.

    Ps Je kan het stukje over het circus nu niet zien omdat ik wacht op jouw toestemming om je gegevens te kopieren en omdat ik nog een paar dagen wil wachten met plaatsen.

  46. Gera de Leeuw Says:

    Hoi Martin, op zoek naar een foto van een wintercircus in de sneeuw kwam ik uit op jouw website. Ik had een foto nodig om de pagina van de wintercircussen te promoten. Ik heb een verwijzing gemaakt naar jou, kan zijn dat mensen nu nieuwsgierig worden naar je en jouw website. Houd de cijfers maar in de gaten, want op die pagina krijg ik in de kerstperiode 3000 bezoekers per dag die dus zien wie die mooie foto heeft geleverd van Herman Renz in de sneeuw

  47. justin Says:

    op de kermis in schagen van 17/26 juni 2016
    komt ook de booster van de voer weer.

    mvg

  48. joep Says:

    martijn
    complimenten voor je site
    het jeroenboschhuis.nl kan nog veel van je leren

  49. tilburgroyaal Says:

    fijn kermisseizoen https://www.youtube.com/watch?v=u6x7mxoHYLo

  50. Michael Says:

    Beste Martijn,

    Leuk stukje over de Winterkermis in het Nederlands Openluchtmuseum, waarvoor dank. Er staat alleen een verkeerde einddatum bij het bericht, dit is 21 januari en niet 22. Zou u dat aan kunnen passen? Alvast bedankt!

    Vriendelijke groet,
    Michael Bremmers
    Webredactie Nederlands Openluchtmuseum

Geef een reactie

